تاریخ انتشار :سه شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۰
کد مطلب : 16944
رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر منافع مردم و شهر در افزایش سرمایه‌گذاری در بانک شهر گفت: این افزایش سرمایه باعث می‌شود شهرداری قم جایگاه خود را در بین سرمایه‌داران در بانک شهر حفظ کند.
افزایش سرمایه شهرداری قم در بانک شهر به نفع مردم و شهر است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مجید اخوان در یکصد و سی و دومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد، در زمان مطرح‌شدن افزایش سرمایه شهرداری قم در بانک شهر اظهار داشت: در حال حاضر سرمایه شهرداری قم در بانک شهر حدود ۷ درصد است که باتوجه‌به افزایش سرمایه سایر شهرها، نیاز است شهرداری قم نیز سرمایه خود را افزایش دهد.
وی به لایحه سرمایه‌گذاری شهرداری به مبلغ ۴۸۰ میلیارد تومان اشاره کرد و افزود: این افزایش سرمایه باعث می‌شود شهرداری قم جایگاه خود را در بین سرمایه‌داران در بانک شهر حفظ کند و در این افزایش منابع شهر و شهروندان به‌دقت دیده‌شده است.
رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: باتوجه‌ به خدماتی که بانک شهر به شهرداری قم ارائه می‌دهد و ارزش‌افزوده ایجاد شده این مبلغ قابل‌قبول بوده و در بررسی انجام شده صورت‌های مالی و سودها با جزئیات بررسی شده است.
وی در پایان یادآور شد: برای تأمین منابع مالی این سرمایه‌گذاری قرار است ۳۰۰ میلیارد تومان از بانک شهر و ۱۰۰ میلیارد تومان از بانک ملی تسهیلات دریافت شود.
انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcdon0f.yt09o6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما