تاریخ انتشار :جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 16958
شهرداری قم با تعامل و مشارکت وزارت نیرو و شرکت توزیع برق، با استفاده از ظرفیت ژنراتورها و دیگر روش‌های تولید برق، تلاش می‌کند تا ضمن جلوگیری از اختلال ارائه خدمات به علت تعطیلی، همکاری لازم با مجموعه مدیریت استان را به عمل آورد.
لزوم فعالیت و عدم امکان تعطیلی شهرداری قم برای خدمات‌رسانی بدون وقفه به شهروندان/خدمات گسترده شهرداری تعطیل‌بردار نیست
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری شهرداری قم به‌عنوان مجموعه‌ای خدمتگزار در جهت رفاه حال مردم و ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندی، با تلاش شبانه‌روزی بیش از ۶۰۰۰ نفر در تمامی طول ایام سال، خدمات متنوع و گسترده‌ای را به زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها ارائه می‌نماید.
بخش عمده‌ای از این خدمات با حضور نیروها و کارگران خدماتی، عملیاتی و میدانی شهرداری نظیر پاکبان، باغبان، رانندگان حمل‌ونقل عمومی، عوامل پیشگیری و رفع تخلفات شهری، نواحی مناطق هشتگانه شهری، آتش‌نشانان، نیروهای آرامستان، مرکز کنترل و نظارت بر ترافیک، جمع‌آوری، انتقال و تفکیک پسماند، کارخانه آسفالت و قطعات بتنی، معدن شن و ماسه، ناظران و عوامل اجرایی پروژه‌های عمرانی و... با فعالیت تمام‌وقت و شیفت‌بندی روزانه در تمامی ایام هفته و در طول سال، حتی در تعطیلات، مناسبت‌های ملی و مذهبی و شرایط خاص و ویژه آب و هوایی بدون تعطیلی به مردم ارائه می‌گردد و تنها کمتر از ۱۰ درصد کارکنان شهرداری قم در بخش‌های ستادی و مدیریتی مشغول به فعالیت‌های صرفاً اداری و پشتیبانی از خدمات میدانی و اجرایی هستند.
ازآنجاکه تمامی خدمات شهرداری به‌صورت کاملاً مستقیم بر زندگی شهروندان اثرگذار است، هرگونه اختلال در ارائه و اجرای این خدمات حتی در ایام تعطیلات باعث ایجاد نارضایتی در بین مردم خواهد شد و مجموعه شهرداری قم خود را مکلف می‌داند تا با به‌کارگیری تمامی توان و ظرفیت‌ها، با ارائه خدمات شایسته زمینه رضایتمندی بیشتر مردم را فراهم آورد.
در همین راستا و با توجه به مشکلات موجود در زمینه تأمین، تولید و مدیریت توزیع برق، با تعامل و مشارکت وزارت نیرو و شرکت توزیع برق، با استفاده از ظرفیت ژنراتورها و دیگر روش‌های تولید برق، تلاش می‌کند تا ضمن جلوگیری از اختلال ارائه خدمات به علت تعطیلی و حفظ رضایت‌مندی شهروندان، همکاری لازم با مجموعه مدیریت استان در هماهنگی‌ها و اقدامات تأمینی و مدیریتی شرایط خاص فعلی را به عمل آورد.
گفتنی است در حال حاضر حدود 65 درصد از میزان برق مصرفی ساختمان مرکزی و برخی ساختمان‌های شهرداری از ظرفیت تولید برق ژنراتور استفاده می‌کنند و با تدابیر در حال اجرا، در روزهای آینده تمامی نیاز برق ساختمان‌های اداری از ظرفیت‌های داخلی تأمین خواهد شد‌.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdciv3az.t1aqw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما