تاریخ انتشار :شنبه ۳ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۳
کد مطلب : 17239
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم مطرح کرد :

آماده‌باش ۲۲ اکیپ آتش نشانی قم هم‌زمان با اربعین حسینی

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: ۲۲ اکیپ سواری و موتوری از نیروهای آتش نشانی و خدمات ایمنی در نقاط مختلف و پر تردد سطح شهر به ویژه در اطراف حرم حضرت معصومه (س) و بلوار پیامبر اعظم (ص) در آماده‌باش قرار دارند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری علی زندیه در گفت‌وگو با شهرنیوز از میزبانی بیش از ۱۷۰ موکب در بلوار پیامبر اعظم (ص) خبر داد و اظهار کرد: همزمان با آغاز ایام عزاداری، آموزش‌های ایمنی به موکب داران و مسئولان هیئت‌های مذهبی در شهر قم ارائه و کپسول آتش نشانی به آنها اهدا شده است.
وی با تاکید بر آماده‌باش نیروهای آتش نشانی همزمان با ایام اربعین حسینی افزود: همزمان با فرا رسیدن ایام اربعین حسینی، ۲۲ اکیپ سواری و موتوری از نیروهای آتش نشانی و خدمات ایمنی در نقاط مختلف و پر تردد سطح شهر به ویژه در اطراف حرم حضرت معصومه (س) و بلوار پیامبر اعظم (ص) در آماده‌باش قرار دارند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم تصریح کرد: در این ایام خودروهای آتش نشانی در اماکن مذهبی و هیئت‌های بزرگ مانند حرم مطهر، مجموعه حیدریان، گلزار شهدا، مسجد مقدس جمکران و پارکینگ شهید کاظمی، پارکینگ شرقی، پارکینگ طبقاتی و ورودی خروجی‌های شهری و عوارضی‌ها مستقر هستند.
زندیه یادآور شد: همچنین تعدادی موتورسیکلت مجهز به سامانه اطفای حریق در اماکن پر ترافیک در هسته مرکزی شهر مستقر می‌شوند.
وی اضافه کرد: در راستای افزایش ضریب ایمنی در راهپیمایی جاماندگان اربعین با جانمایی و استقرار موکب داران در بلوار پیامبر اعظم (ص) بازدید از مواکب انجام می‌شود.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcb95b8.rhbzfpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما