تاریخ انتشار :شنبه ۳ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۵
کد مطلب : 17241
سرپرست اداره کل حسابرسی و امور مجامع شهرداری قم :

بانک اطلاعات سازمان‌های شهرداری قم به‌روزرسانی شد

سرپرست اداره کل حسابرسی و امور مجامع شهرداری قم گفت: اطلاعات عملکرد بودجه، مصوبات هیئت مدیره سازمان و تغییرات ارکان سازمان به صورت مستمر در بانک اطلاعات سازمان‌های شهرداری قم به‌روزرسانی می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مجید فتح الهی در جلسه شورای مدیران شهرداری قم که در سالن رضوان برگزار شد با اشاره به ارتقای وضعیت انضباط مالی در سازمان‌های شهرداری قم اظهار کرد: یکی از اقدامات اتصال تمام سازمان‌های شهرداری قم به نرم افزار جامع مالی بود.
وی افزود: دوره آموزشی رابطان مالی برای استفاده از نرم افزار جامع مالی برگزار شد و در حال حاضر تمام بخش‌های شهرداری قم از جمله سازمان‌ها و مناطق به این نرم افزار متصل هستند.
سرپرست اداره کل حسابرسی و امور مجامع شهرداری قم با اشاره به نقش اتصال سازمان‌های شهرداری قم به نرم‌افزار رایورز در انضباط بخشی به امور مالی خاطرنشان کرد: هدف بلندمدت ما در این زمینه تحقق حسابداری تعهدی است.
فتح الهی با اشاره به اصلاح موانع گزارش حسابرسی در سازمان‌های شهرداری قم، اضافه کرد: در این زمینه نیز آموزش‌های لازم به سازمان‌ها ارائه شده است.
وی مدیریت بودجه، مدیریت اموال و فرایند درخواست کالا را از جمله زیرمجموعه‌های سامانه جامع مالی شهرداری قم دانست و تاکید کرد: اصلاح کدهای بودجه سازمان‌ها و مطابقت آن به شهرداری مرکز از دیگر اقدامات انجام شده است.
سرپرست اداره کل حسابرسی و امور مجامع شهرداری قم با اشاره به اصلاح اساسنامه سازمان‌های شهرداری قم، تاکید کرد: اساسنامه چند سازمان در وزارت کشور تأیید شده و بخش دیگری نیز در انتظار تأیید است.
فتح‌الهی با اشاره به به‌روزرسانی مستمر بانک اطلاعات سازمان‌ها، گفت: اطلاعات عملکرد بودجه، مصوبات هیئت مدیره سازمان و تغییرات ارکان سازمان به صورت مستمر در این بانک اطلاعات بروز رسانی می‌شود.
وی با اشاره به پیگیری حساب‌های راکد در سازمان‌های شهرداری قم و تعیین تکلیف آن‌ها، گفت: فعال‌سازی حسابرسی داخلی از دیگر اهداف ما در سازمان‌های شهرداری قم است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcezw8z.jh8fei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما