تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۵
کد مطلب : 17393
شهردار قم با اشاره به اهمیت تسریع در اجرای پروژه بهسازی مسیر پل علیخانی تا عمار یاسر بر لزوم پیش‌بینی لازم برای فعالیت به‌صورت شبانه‌روزی در پروژه تأکید کرد و گفت: رضایتمندی شهروندان در اجرای پروژه‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در جلسه قرارگاه عملیاتی بررسی وضعیت پروژه‌های کلان شهرداری قم، اجرای پروژه کف سازی و جداره سازی مسیر پل علیخانی تا عمار یاسر را مورد توجه قرارداد و اظهار کرد: این پروژه مهم در هسته مرکزی در راستای بهسازی و بهبود و ارتقای سیما و منظر این مسیر اجرایی می‌شود.
وی با بیان اینکه دغدغه شهروندان و کاسبان در اجرای این پروژه باید مدنظر قرار گرفته و مورد توجه باشد، افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده، کف سازی مسیر با شهرداری و جداره سازی با مالکان است.
شهردار قم با اشاره به اهمیت تسریع در اجرای این پروژه، بر لزوم پیش‌بینی لازم برای فعالیت به‌صورت شبانه‌روزی در پروژه تأکید و خاطرنشان کرد: رضایتمندی شهروندان در اجرای پروژه‌ها باید مورد توجه قرار گیرد و با سرعت عمل، شیرینی این پروژه مهم زودتر برای شهروندان و کسبه ایجاد شود.
سقائیان‌نژاد با اشاره به دیگر پروژه‌های هسته مرکزی شهر قم، گفت: پروژه‌های اطراف حرم مطهر پروژه‌هایی چند بعدی هستند که نیاز به زمینه‌سازی و پشتیبانی دستگاه‌ها، نخبگان و مردم دارند و لزوم مشارکت همه جانبه برای موفقیت در این پروژه پررنگ‌تر است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcc11qs.2bqmo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما