تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۵
کد مطلب : 17422
استاندار قم با اشاره به پیش‌بینی ورود ۶۰۰ اتوبوس حامل زائران خارجی در ایام نهم ربیع‌الاول گفت: پیش‌بینی شده است تا این اتوبوس‌ها در پارکینگ‌ها و پارک سوارهای اطراف شهر قم ساماندهی شوند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری سیدمحمد آقامیری در جلسه هماهنگی گرامیداشت روز نهم ربیع‌الاول در جمع مدیران استانی و دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: در راستای گرامیداشت روز نهم ربیع‌الاول با محوریت مسجد مقدس جمکران تمام مدیران ارشد و مسئولین دستگاه‌های اجرایی نسبت به برگزاری باشکوه مراسم اهتمام داشته و پیگیر امورات در هر بخش باشند.
وی با اشاره به اهمیت انعکاس برنامه روز نهم ربیع‌الاول افزود: انعکاس مطلوب برنامه‌های ملی و مذهبی نیازمند توجه ویژه رسانه‌ها است.
استاندار قم از ورود ۶۰۰ اتوبوس زائر به شهر قم خبر داد و تصریح کرد: در راستای اسکان زائران تمهیدات لازم اندیشیده شود و فضاهای ورزشی جهت اسکان زائران آماده سازی شود.
آقامیری خاطرنشان کرد: ورود اتوبوس‌ها به شهر قم در شورای تأمین استان مطرح شد تا از ورود اتوبوس‌ها به داخل شهر جلوگیری شده و تمامی اتوبوس‌ها به پارکینگ‌های مورد نظر هدایت شود.
وی اضافه کرد: در راستای خدمات رسانی مطلوب به زائران کریمه اهل بیت (س) هماهنگی‌ها لازم با سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم انجام شود تا تعدادی اتوبوس برای جابجایی مسافرین از پارکینگ‌ها به حرم مطهر و داخل شهر پیش بینی شود.


انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcf0jdy.w6de0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما