تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۶
کد مطلب : 17427
تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: ظرفیت مسجد مقدس جمکران ورود ۶۰ تا ۱۲۰ میلیون زائر به صورت سالانه است که در همین راستا باید اقدامات زیرساختی و توسعه محدوده جمکران را در اولویت پروژه‌های عمرانی قرار دهیم.
توسعه محدوده جمکران نیازمند توجه مدیریت شهری است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر اجاق‌نژاد در دیدار با شهردار قم اظهار کرد: درگیری سیاسی در همه جای دنیا وجود دارد اما لازم است تا دستگاه‌های اجرایی در راستای آبادانی شهر بکوشند.
وی در خصوص اضافه شدن تراکم و تبدیل محدوده جمکران به یکی از مناطق شهری افزود: جمعیت و محرومیت دو عامل مؤثر در تبدیل شدن به یک محدوده به منطقه است و لازم است تا مجموعه مدیریت شهری نسبت به توسعه محدوده جمکران توجه ویژه داشته باشند.
تولیت مسجد مقدس جمکران دیدگاه مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: دیدگاه مقام معظم رهبری به مسجد مقدس جمکران ورود ۶۰ تا ۱۲۰ میلیون زائر به شهر قم است که در همین راستا باید اقدامات زیرساختی و توسعه محدوده جمکران را در اولویت پروژه‌های عمرانی قرار دهیم.
حجت‌الاسلام اجاق‌نژاد در خصوص مناسبات فرهنگی و معنوی، عنوان کرد: مراسمی همچون نهم ربیع و نیمه شعبان به عنوان دو نماد اصلی شهر قم است و باید نقاط ضعف را شناسایی و مشکلات را با مشارکت همه دستگاه‌ها رفع کنیم.
وی با تاکید بر زیباسازی باب المعصومه گفت: با توجه به زائرپذیری شهر قم و اهمیت مسجد مقدس جمکران مجموعه سیما، منظر و فضای سبز شهرداری نسبت به زیبا سازی باب المعصومه برنامه‌ریزی لازم را انجام دهد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdca0yn6.49n0u15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما