تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۷
کد مطلب : 17429
شهردار قم درگذشت آیت الله عباس محفوظی، از مراجع عظام تقلید و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.
پیام تسلیت شهردار قم درپی درگذشت آیت الله محفوظی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری ، شهردار قم با صدور پیامی، درگذشت آیت‌الله محفوظی از مراجع بزرگوار تقلید و علمای فاضل جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را تسلیت گفت. 
در پیام دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد آمده است:  
بسم الله الرحمن الرحیم 
 إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَةِ 
خبر ارتحال عالم جلیل القدر حضرت آیت الله  محفوظی از مراجع تقلید و علمای فاضل جامعه مدرسین حوزه علمیه قم موجب تاثر و تألم فراوان گشت.   
عمر پر برکت این عالم ربانی در مسیر خدمت به اسلام با پرورش شاگردانی ممتاز و تحقیق و نگارش آثار ارزشمند در زمینه احکام و اصول دینی با هدف هدایت جامعه به سمت آموزه های تشیع، در کنارمبارزات مجاهدانه ایشان پیش از انقلاب وتحمل سال ها زندان دژخیمان پهلوی و تبعید با هدف مقدس شکل گیری یک نظام اسلامی و مردمی، حقیقتا در تاریخ معاصر ایران فراموش نشدنی است. 
آیت الله محفوظی تلاش های مجدانه خود به اسلام و انقلاب را پس از تشکیل جمهوری اسلامی با حضور فعال در مجلس خبرگان رهبری، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای نمایندگی رهبری در دانشگاه ها نیز ادامه داد.   قطعا مسیری که ایشان درعمر بابرکت و تاثیرگذار خود برگزید توسط شاگردان و دوستداران ایشان و اسلام و انقلاب ادامه می یابد.  
اینجانب ضمن تسلیت فقدان این عالم وارسته به محضر حضرت ولی عصرعجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری مدظله العالی، طلاب و علمای حوزه های علمیه، برای بازماندگان و بیت این مرجع عالیقدر از محضر حق تعالی صبر جمیل مسالت دارم.
 

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcco0qs.2bqmi8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما