تاریخ انتشار :جمعه ۲۳ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۰۷
کد مطلب : 17432
مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری قم گفت: برای اولین بار ۵ تقاطع در سطح شهر به سامانه هوشمند ثبت تخلف عبور از چراغ قرمز متصل شده و اقدامات ترافیکی در راستای اطلاع رسانی به شهروندان انجام شده است.
۵ تقاطع در شهر قم به سامانه هوشمند ثبت تخلف عبور از چراغ قرمز متصل شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری سید وحید محسنی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز از نصب علائم ترافیکی در ۵ تقاطع سطح شهر خبر داد و اظهار کرد: به دنبال اجرای سیاست‌های معاونت حمل و نقل و ترافیک با هدف توسعه سامانه‌های هوشمند حمل و نقلی و ثبت تخلفات در سطح شهر، ۵ تقاطع به سامانه هوشمند ثبت تخلف عبور از چراغ قرمز متصل می‌شود.
وی افزود: پنج سامانه هوشمند ثبت تخلف عبور از چراغ قرمز برای اولین بار در شهر قم آماده اخذ کد اجراییات پلیس راهور و بهره برداری جهت ثبت تخلفات توقف بر روی خط ایست و عبور از چراغ قرمز است.
مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری قم با اشاره به اهتمام شهرداری قم به هوشمندسازی نظارت بر ترافیک تصریح کرد: تقاطع بلوار دانشگاه و بلوار شهید تقوی، تقاطع دانشگاه و بلوار شهید مولوی، تقاطع بلوار امامت و امام علی (ع)، بلوار امامت و خیابان استقلال و تقاطع بلوار فردوسی و خیابان دانیال از جمله تقاطع‌هایی است که به سامانه هوشمند متصل شده است.
محسنی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی و افزایش سطح آگاهی شهروندان خاطرنشان کرد: از جمله اقدامات ترافیکی انجام شده در این تقاطع‌ها می‌توان به نصب تابلوهای علائم ایستادن پشت خط ایست، ثبت مکانیزه تخلفات و نصب بنرهای آموزشی اشاره کرد.
وی در پایان اضافه کرد: هدف سازمان حمل و نقل و ترافیک از پیگیری این موضوع افزایش رضایت شهروندان در تردد از تقاطع‌های همسطح و کاهش تخلفات عبور از چراغ است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcgxt9q.ak9uw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما