تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۳
کد مطلب : 17496
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از مشخص شدن شرکت‌های مجاز ارائه خدمات سرویس مدارس در شهر قم خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم، قاسم طالبی اظهار داشت: بر اساس مصوبه هیات وزیران، تمامی رانندگانی که قصد سرویس‌دهی به دانش آموزان در سال تحصیلی 1404-1403 را دارند، باید تحت نظارت سازمان تاکسیرانی شهرداری قم فعالیت کنند.
وی با بیان اینکه فعالیت خارج از چارچوب ذکر شده تخلف محسوب می‌شود و پلیس راهور با متخلفین برخورد قانونی خواهد کرد، گفت: رانندگان متقاضی سرویس‌دهی به مدارس اعم از تاکسی و سواری شخصی می‌بایست از طریق  شرکت‌های مَجاز و مورد تأیید این سازمان (طبق جدول) ذیل اقدام و ثبت‌نام نمایند .
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: نرخ کرایه ماهیانه نیز به‌زودی برای سال تحصیلی جدید که به تصویب شورای اسلامی شهر قم و تأیید فرمانداری قم رسیده ، ابلاغ  خواهد شد و تمام تلاش‌ها بر این است که هزینه‌های در نظر گرفته شده برای والدین مقرون به صرفه باشد،
وی ادامه داد: همچنین در این راستا با متخلفین که قوانین را رعایت نکنند برخورد قانونی صورت خواهد گرفت و امیدواریم در حوزه حمل‌ونقل و سرویس‌دهی مدارس بعد از شروع سال تحصیلی بتوانیم کارنامه قابل قبولی داشته باشیم .

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcg3t9q.ak9uy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما