تاریخ انتشار :جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۱
کد مطلب : 17529
استاندار قم بر لزوم تشکیل کمیته ویژه «روز قم» استانداری برای هماهنگی با کمیته ویژه شهرداری به منظور گرامیداشت هرچه بهتر این روز تاکید کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری سید محمد آقامیری در نشست شورای فرهنگ عمومی استان قم که به ریاست آیت الله سعیدی و با حضور شهردار قم، مدیران کل آموزش‌وپرورش، اوقاف، صداوسیما، فرهنگ و ارشاد قم، سازمان تبلیغات، اطلاعات، فرماندهی نیروی انتظامی، رئیس شورای شهر، بنیاد شهید و دیگر ادارات استان قم در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار شد، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌هایی که استانداری قم همواره روی آن تاکید دارد وحدت رویه در دستگاه‌ها و دوری جستن از هرگونه تفرقه است.
اتحاد و انسجام خیلی از گره‌ها را حل کرده و موجب گره گشایی از مشکلات مردم شده است.
و افزود: همچنین روز قم اخیراً در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شده و به صورت قانونی در تقویم جای می‌گیرد، البته به دلیل اینکه تقویم‌ها از پیش چاپ شده بودند، در آینده این موضوع در تقویم وارد می‌شود.
استاندار قم تصریح کرد: در معاونت فرهنگی استانداری نیز می‌توان یک کمیته برای روز قم تشکیل داد و با شهرداری در این خصوص هماهنگی‌های لازم صورت گیرد تا برنامه‌ها با وحدت و هماهنگی همه دستگاه‌ها در این هفته در شأن حضرت فاطمه معصومه (س) و این شهر برگزار شود.
آقامیری ادامه داد: پیمانکار تابلوهای تبلیغات بین شهری موظف است که یک درصد درآمد خود را به کارهای فرهنگی ارائه دهد.
با پیگیری‌های استانداری در تهران و در کمیسیون فرهنگی نهاد ریاست جمهوری، این یک درصد به هفت درصد برای استان قم رشد پیدا کرد تا به کار فرهنگی اختصاص یابد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcdnk0f.yt05x6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما