تاریخ انتشار :شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۴۷
کد مطلب : 17536
عضو شورای اسلامی شهر قم با بیان این که شهرداری قم از خدوم‌ترین ارگان‌های استان است، گفت: برخی مراقب دلسردی خادمان شهر باشند.
شهرداری قم از خدوم‌ترین ارگان‌های استان است / برخی مراقب دلسردی خادمان شهر باشند
حسن طلایی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فوری با اشاره به مطرح‌شدن مسائل مختلفی نسبت به عملکرد شهرداری قم اظهار کرد: شهرداری قم از خدوم‌ترین ارگان‌های استان است که با تعدد وظایف و پیچیدگی مسائل توانسته عملکرد نسبتاً موفقی از خود به‌جای بگذارد. 
وی افزود: در هر عرصه خدماتی، ترافیکی، عمرانی و فرهنگی که وارد شویم، رد پایی از خدمات بی‌شائبه مجموعه شهرداری قم می‌بینیم که نتیجه زحمات بیش از شش هزار کارمند، کارگر و نیروهای این مجموعه است. 
عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه برخی اختلاف‌نظرها نباید منجر به دلسردی نیروها و دستگاه‌های خدوم شود گفت: به سهم خود از زحمات تمامی عناصر این مجموعه از کارگران، باغبان‌ها، پاکبان‌ها، مهندسان، پژوهشگران، کارمندان، مدیران و در رأس آنها شهردار کلان‌شهر قم قدردانی می‌کنم. 
طلایی با تأکید بر اینکه مخالفت‌هایی که با مجموعه شهرداری قم صورت می‌گیرد، از برخی اختلاف‌نظرهای شخصی است، اظهار داشت: در شاخص‌های علمی وضعیت شهرداری قم نسبت به دیگر کلان‌شهرها وضعیتی شایسته تقدیر بوده و اگر خدمات شهرداری قم حتی در مدت کوتاهی متوقف شود، قطعاً زندگی در شهر دچار اخلال خواهد شد. 
وی گفت: برخی بگومگوها در هفته‌های اخیر منجر شده که مطالبی نسبت به مجموعه شهرداری قم مطرح شود که خالی از اعتبار علمی و کارشناسی است و می‌تواند موجب دلسردی نیروهای خدوم شود.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcb0sb8.rhbzfpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما