تاریخ انتشار :پنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۲
کد مطلب : 17621
مدیر منطقه ۶ شهرداری قم مطرح کرد:

آذین‌بندی مسیر ورود حضرت معصومه (س) به شهر قم

مدیر منطقه ۶ شهرداری قم گفت: کاروان نمادین ورود حضرت معصومه (س) به قم با نقش‌آفرینی و آذین‌بندی شهرداری قم فردا جمعه به حرکت درخواهد آمد.
آذین‌بندی مسیر ورود حضرت معصومه (س) به شهر قم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر منطقه 6 شهرداری قم، احمد ترکمن با اشاره به فرارسیدن سالروز ورود تمدنساز حضرت معصومه (س) به شهر قم اظهار کرد: هر سال محبان اهل بیت (ع) و بانوی کرامت، کاروان نمادینی در مسیر ورود ایشان به شهر قم به راه می اندازند.
وی افزود: با توجه به اینکه محدوده شهرداری منطقه ۶ در از مسیر عبور کاروان قرار دارد، اقداماتی همچون شست‌وشوی انهار و جداول حاشیه بلوار امامزاده ابراهیم (ع)، رنگ‌آمیزی مجدد جداول مسیر عبور کاروان، ترمیم، اصلاح و لکه‌گیری آسفالت معابر و شوارع محدوده و پاک‌سازی مسیر از سد معبر در این مسیر اجرایی شده است.
مدیر منطقه ۶ شهرداری قم از آذین‌بندی ویژه محدوده به متراژ ۲۰ هزار متر ریسه الوان خبر داد و خاطرنشان کرد: در مسیر عبور کاروان نیز علاوه بر نصب پرچم و بنرهای مناسبتی این ایام، پرچم اهتزار تبریک نیز نصب شده است.
ترکمن تصریح کرد: برنامه‌ریزی لازم برای حضور و خدمات‌رسانی تمام کارکنان معاونت خدمات شهری منطقه، ماشین‌آلات و ادوات خدمات‌رسانی موتوری منطقه در راستای برگزاری هرچه بهتر این مراسم صورت گرفته است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcgq39q.ak9ux4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما