تاریخ انتشار :شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۸
کد مطلب : 17732
مدیر منطقه ۸ شهرداری قم گفت: با توجه به توسعه روزافزون ساخت‌وساز در پردیسان مبلغ قابل توجهی از منابع مالی صرف هزینه‌های عمرانی می‌شود که در سال جاری بالغ بر ۲۷۰ میلیارد تومان است.
اقدامات عمرانی در صدر فعالیت‌های شهرداری منطقه ۸ قرار دارد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری علیرضا مظفری در دیدار صمیمی با شهروندان که به دنبال برگزاری سلسله‌نشست‌های گفتگوی بی‌واسطه مدیران شهرداری با مردم و در مسجد امام سجاد (ع) خیابان استقلال ضمن تبریک به مناسبت حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: رزمندگان جبهه مقاومت همان رزمندگان کارآزموده دوره دفاع مقدس است که اگر دفاع مقدس نبود این تجربه گران‌بهای امروز را نداشتند.
وی ضمن تشریح شرایط دوره دفاع مقدس افزود: در دو قرن اخیر تنها در زمان دفاع مقدس بود که کشور ایران در منازعات بخشی از خاک کشور عزیزمان را واگذار نکرد و امیدوارم به‌زودی رژیم صهیونیستی هم نابود شود.
مدیر منطقه ۸ شهرداری قم با اشاره به خدمات انجام شده در حوزه کاری منطقه ٨، خاطرنشان کرد: شهرداری یک مؤسسه عمومی غیردولتی است، یعنی از مردم به عناوینی از جمله عوارض هزینه دریافت و برای مردم و شهر هزینه می‌کند و طبق روال هر سال بودجه‌ای برای منطقه پیش‌بینی، تصویب و هزینه می‌شود.
مظفری تصریح کرد: سال جاری، ٢٧٠ میلیارد تومان بودجه کارهای عمرانی منطقه است و به دلیل توسعه سریع و ادامه اقدامات ساختمانی، مجبور هستیم پیاده‌روها را به صورت بتونی درست کنیم و با تکمیل ساخت‌وساز در آن محله به صورت استاندارد پیاده‌روسازی را انجام دهیم.
وی افزود: در مورد ورود موتورسیکلت‌ها به بوستان‌ها، هفته گذشته جلسه‌ای داشتیم که مقرر شد به این منظور راه‌های ورود به بوستان‌ها محصور شود تا شهروندان در بوستان‌ها آرامش داشته باشند.
در پایان مراسم علیرضا مظفری در گفت‌وگوی صمیمانه و چهره‌به‌چهره با شهروندان در جریان نیازهای محل و مشکلات شهروندان قرار گرفت.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcj8aev.uqeatzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما