تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۶
کد مطلب : 17859
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم:

افزایش همکاری‌های شهرداری و سپاه قم در حوزه‌های ورزشی

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم از برگزاری نشست هم‌اندیشی میان مسئولان تربیت بدنی شهرداری و سپاه علی‌بن‌ابیطالب (ع) با هدف بررسی نقاط قوت و ضعف برنامه‌های ورزشی و افزایش تعاملات خبر داد و گفت: این جلسات به طور ماهانه برگزار خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم، سید محمد موسوی‌منش در گفت‌وگویی از برگزاری جلسه هم‌اندیشی با مسئولان تربیت بدنی سپاه علی بن ابیطالب (ع) خبر داد و اظهار کرد: این جلسه با محوریت بررسی عملکرد برنامه‌های ورزشی برگزار شده است و تمرکز بر شناسایی نقاط قوت و ضعف این برنامه‌ها شکل گرفت.
وی بر اهمیت هماهنگی مداوم میان این دو نهاد تاکید کرد و افزود: این جلسات به طور ماهانه برگزار خواهد شد تا ضمن بررسی عملکردهای گذشته، راهکارهای بهبود برای آینده ارائه شود.
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم تاکید کرد: استمرار این جلسات با هدف برنامه‌ریزی دقیق‌تر و هماهنگی میان شهرداری قم و سپاه می‌تواند به ارتقای سطح ورزش همگانی و سلامت عمومی شهروندان منجر شود.
موسوی‌منش با اشاره به اهمیت تعاملات نزدیک میان نهادهای فرهنگی و ورزشی برای ایجاد تغییرات مثبت در جامعه، گفت: با هماهنگی بیشتر، کیفیت برنامه‌ها بهبود خواهد یافت.
وی تأکید کرد: با همکاری نزدیک میان شهرداری و سپاه، می‌توان گام‌های مؤثری در این زمینه برداشت و برنامه‌های تربیت بدنی را با کیفیت بیشتری اجرا کرد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcjhoev.uqeaizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما