تاریخ انتشار :سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۰
کد مطلب : 17965
مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم:

نصب ۱۹۵ حاشیه نما در ۳ محور ترافیکی شهر قم

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از نصب ۱۹۵ عدد حاشیه نما در محور بلوار امین، بلوار غدیر و خیابان شهید صدوقی در راستای افزایش ایمنی تردد شهروندان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم، علیرضا خلیلی در گفت‌وگویی با اشاره به اجرای عملیات نصب ۱۹۵ عدد حاشیه نما در محور بلوار امین، بلوار غدیر و خیابان شهید صدوقی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح‌های ترافیکی و نیز افزایش ایمنی تردد شهروندان در محورهای موصوف و ایمن سازی مسیرهای پرتردد، ۱۹۵ عدد حاشیه نما در طول مسیرهای مذکور نصب شده است.
وی افزود: نصب علائم گوناگون فیزیکی از جمله حاشیه نما برای کم کردن حجم و سرعت عبور و مرور به ویژه در مناطق مسکونی، مدارس و محورهای پُر تردد است، تا بتوان از این راه به افزایش ایمنی خیابان‌ها، هوشیار سازی رانندگان و دیگر اهداف ترافیکی دست یافت.
مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به نصب حاشیه نما روی پل جدیدالاحداث صدوقی یاسمن تصریح کرد: در راستای مناسب‌سازی و ایمن‌سازی معبر جدیدالاحداث صدوقی_یاسمن و به منظور افزایش ضریب ایمنی تردد در محور موصوف ،۴۰ عدد حاشیه نما روی بدنه این پُل نصب شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdchmwnz.23nq-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما