تاریخ انتشار :سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۳
کد مطلب : 17976
مرکز مدیریت حوزه های علمیه در بیانیه ای، تنها راه حل فلسطین را نابودی رژیم اشغالگر قدس و برگزاری انتخابات طبق طرح رهبری معظم انقلاب اسلامی دانست.
تنها راه حل فلسطین، نابودی رژیم اشغالگر قدس است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری از مرکز خبر حوزه، مرکز مدیریت حوزه های علمیه به تکرار نسخه شکست خورده «تأسیس دو دولت» از زبان برخی معدود از داخلی ها واکنش نشان داد.
این بیانیه می افزاید: امروز دنیا بیش از هر زمان دیگری شاهد جنایات بی سابقه رژیم غاصب صهیونیستی است و اگرچه دولت ها و مجامع بین المللی به دلیل ترس یا منافع زودگذر، اراده ای برای مهار این سگ هار ندارند اما بیداری گسترده جهانیان نسبت به ماهیت پلید و جنایتکار این غده سرطانی یکی از آثار حوادث یک سال اخیر است.
بیانیه حاکی است: در این میان که تجربه ثابت کرده رژیم نژاد پرست صهیونی به هیچ کدام از توافقات خویش پایبند نیست و همه خطوط قرمز انسانیت و عدالت را زیرپا گذاشته و کشتار زنان و کودکان بی گناه را به اوج رسانده است بسیاری به این نتیجه رسیده اند که برای بازگشت صلح به منطقه غرب آسیا و احقاق حقوق مردم مظلوم فلسطین باید پیشنهاد جمهوری اسلامی مبنی بر واگذاری امور فلسطین به صاحبان اصلیش را مورد توجه قرار دهند، اما جای بسی تعجب است که عده معدودی همچنان نسخه شکست خورده «تأسیس دو دولت» را تنها راه حل صلح منطقه ای می دانند و به عمق سیاست های شیطانی صهیونیست ها توجه نمی کنند.
مرکز مدیریت حوزه های علمیه ضمن تاکید بر رهنمودهای امامین انقلاب مبنی بر ضرورت محو این غده سرطانی، تنها راه حل فلسطین را نابودی رژیم اشغالگر قدس و برگزاری انتخابات طبق طرح رهبری معظم انقلاب اسلامی (مدظله) و واگذاری فلسطین به مردم آن، اعم از مسلمان، مسیحی و یهودی می داند و در این شرایط حساس همگان را از طرح مواضع متفاوت و نادرست برحذر می دارد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcjmhev.uqeaazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما