مدیر منطقه 2 شهرداری قم با اشاره به برگزاری بیش از 20 میز خدمت در این منطقه گفت: ارتباطات مستقیم و بدون واسطه مسئولین منطقه دو با مردم از اولویتهای کاری در سال جاری است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر منطقه دو شهرداری قم، سیدرضا حسینی با اعلام خبر برگزاری بیش از 20 میز خدمت در مساجد و محلات مختلف در سطح منطقه دو در سال جاری از ضرورت ارتباط مستقیم و بدون واسطه با شهروندان خبر داد.
وی افزود: از ابتدای سال جاری به مناسبت های مختلف با حضور در میز خدمت مساجد و مصلی نماز جمعه به بررسی مشکلات محلات و شهروندان پرداخته می شود.
مدیر منطقه 2 شهرداری قم گفت: میزهای خدمت با هدف آشنایی بی واسطه با مشکلات محلات با محوریت مساجد برگزار می شود و طی اجرای آن ، تمام مشکلات محله توسط معتمدین محله یا هیات امنای مساجد و با محوریت امام جماعت منطقه احصاء و با حضور مدیران شهری نسبت به آنها پاسخگویی یا دستورات پیگیری صادر می شود.
حسینی ابراز داشت: در بسیاری از این دیدارها، مسئولین سایر ادارات دولتی در قالب میزهای خدمت مشارکتی حضور دارند و تلاش بر رفع بیشترین مشکلات محله یا تبیین چرایی عدم اجرای طرح های مورد انتظار شهروندان یا بیان مشکلات زمان بر شدن پروژه ها قرار دارد.
وی گفت: شهروندان برای پیگیری موارد شخصی و مشکلات املاک خود می توانند روزهای دوشنبه هر هفته برای ملاقات مدیر منطقه، به ساختمان شهرداری منطقه دو مراجعه کرده و یا موارد فوری خود را از طریق سامانه ارتباطات مردمی 137 پیگیری کنند.