تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۱
کد مطلب : 6956
نشست مدیریت بحران شهرداری قم به‌منظور بررسی وضعیت شهر با آغاز موج ششم کرونا و سطح آمادگی سازمان‌ها و مجموعه‌های تابعه شهرداری برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری نشست مدیریت بحران شهرداری قم با هدف بررسی وضعیت شهر با آغاز موج ششم کرونا و سطح آمادگی سازمان‌ها و مجموعه‌های تابعه شهرداری قم به همت مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری برگزار شد.

در این جلسه که با حضور مدیرکل مدیریت بحران استان قم، مدیرکل، روسا و نمایندگان سازمان‌های میادین و تره‌بار، اتوبوس‌رانی، آرامستان‌ها، حمل‌ونقل و ترافیک، تاکسی‌رانی و روابط عمومی شهرداری برگزار شد، اقدامات صورت گرفته در هر مجموعه برای کاستن از شدت موج جدید کرونا گزارش و در خصوص اجرای موارد موردنیاز بحث و تبادل‌نظر شد.

در ابتدای این نشست محسن اروجی مدیرکل مدیریت بحران استان قم و نرگس جعفری مدیر کارگروه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم گزارشی از وضعیت فعلی شهر، میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی، لزوم تأکید بر واکسن زدن شهروندان برای کاهش عوارض ابتلا به کرونا ارائه دادند.

در بخشی دیگر از این نشست مدیر کارگروه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم به سؤالات مدیران شهرداری در خصوص نحوه انجام شیوه‌نامه‌های بهداشتی در موج ششم پاسخ داد.

انتهای پیام/ع***

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdch.mn-t23nw-ftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما