تاریخ انتشار :شنبه ۱۳ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۶
کد مطلب : 7723
مسئول سامانه 137 شهرداری قم از ثبت 9 هزار پیام از ابتدای تعطیلات نوروزی در این سامانه خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری امین جهانبازی در حاشیه بازدید خبرنگاران از ستاد تسهیلات زائران و خدمات سفر شهرداری قم طی سخنانی، اظهار داشت: این سامانه بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و راهنمایی به شهروندان است.

وی با اشاره به فعالیت واحد پیگیری ویژه این سامانه، ادامه داد: تمام پیام‌های شهروندان و مسافران در این سامانه تا دریافت پاسخ و رسیدن به نتیجه رصد و پایش می‌شود.

مسئول سامانه ۱۳۷ شهرداری قم ابراز کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی ۹ هزار تماس با این سامانه انجام گرفته که راهنمایی زائر و اسکان از این بین بیشترین فراوانی را به خود اختصاص داده است.

جهانبازی بیان کرد: در بانک جامع اطلاعاتی سامانه ۱۳۷ شهرداری قم، اطلاعات بسیاری از واحدهای صنفی و خدماتی احصا و در صورت نیاز مردم، در اختیار آنها قرار می گیرد./***

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdca.un0k49n0e5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما