مدیر کل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم، نقش شهر قم در رویش باورهای اعتقادی در میان هنرمندان را حائز اهمیت دانست و گفت: راهبری فکری هنرمندان برای تولید آثار فاخر و دارای ارزش رسانهای باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم، اقدامات و برنامههای مختلف شهرداری برای دهه بصیرت، هفته مقاومت، میلاد حضرت زهرا(س) و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی را تشریح کرد.
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم گفت: حسب دستور شهردار قم، تورهای روایت پیشرفت برای معرفی ظرفیتها، خدمات، امیدآفرینی، شرح فعالیتها و... ویژه اقشار مختلف در دستور کار قرار دارد.
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم، توجه به لزوم گفتمان سازی توسط رسانهها را مطرح کرد و گفت: ورود رسانه در ابعاد تخصصی موضوعات مختلف میتواند منجر به بهبود شرایط و امیدآفرینی شود.
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم گفت: تاکنون ۴۰ درخواست در سامانه انتشار و دسترسی به اطلاعات شهرداری قم ثبتشده و به نظر میرسد این سامانه باید بهتر به مردم معرفی شود.
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم گفت: امیدواریم لشکر سایبری رهبر معظم انقلاب در رویداد تولید محتوای دیجیتال گوشهای از قدرت این نظام را به تصویر بکشد و تبدیل به جهادگران عرصه تبیین شوند.
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم از آمادگی مجموعه شهرداری برای تقویت ارتباطات و افزایش تعاملات با اساتید، دانشجویان و تشکلهای دانشجویی خبر داد.
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم با اشاره به اجرای سومین مرحله از طرح کوچههای آسمانی گفت: تاکنون بیش از 800 معبر در شهر قم به تابلوهای مزین به تصویر و کد هویتی شهدا مزین شده است.
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم با بیان اینکه نامگذاری یکی از بوستانهای شهری به نام شهدای فراجا مصوب شده است، گفت: این بوستان را میتوان در آینده نزدیک با حضور مسئولین افتتاح کرد.
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم گفت: 8 جلوه زیارتی، تمدنی، انقلابی، علمی پژوهشی، ایثار و شهادت، فرهنگی هنری، گردشگری و بینالمللی برای استان قم در نظر گرفتهشده است.
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم با تأکید بر اینکه 174 پروژه با 51 هزار میلیارد ریال اعتبار تا پایان سال در هشت گام هدفگذاری شده است، مطرح کرد: این چهارمین مرحله از طرح بزرگ قم در مسیر تحول است.
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم گفت: شهر قم با وجود ظرفیتهای متنوع بینالمللی، نیاز به تدوین راهبردهای ارتباطات بینالمللی و طرح جامع دیپلماسی شهری با همکاری تمام ارگانهای ذیربط دارد.
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم گفت: اهتمام شهرداری قم با تشکیل کمیته تبلیغات، ایجاد و حفظ یک هویت بصری ثابت در تبلیغات محیطی ایام محرم و صفر است.
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم گفت: در سهماهه نخست سال در چند مورد حیاتی مانند لایروبی انهار، رفع سد معبر، جمعآوری زباله و ... نسبت به سال گذشته با کاهش انتقادات شهروندان روبهرو بودیم.