تاریخ انتشار :جمعه ۲۹ تير ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۴۱
کد مطلب : 16902
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم گفت: با همکاری پیام‌رسان سروش پلاس، ارائه خدمات الکترونیکی شهروندی در بستر پیام‌رسان سروش فراهم شد.
ارائه خدمات شهرداری قم بر بستر پیام‌رسان داخلی سروش پلاس
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم، علی مؤمن حجازی در گفت‌وگویی با اشاره به نقش مهم خدمات الکترونیک شهروندی در توسعه شهری و بهره‌برداری از امکانات فناوری اطلاعات و ارتباطات، اظهار کرد: استفاده از ابزارها و سکوهای ارتباطی بومی کشور را در آگاهی‌بخشی و بهبود ارتباطات بین شهرداری و شهروندان، راهکاری پراهمیت است.
وی افزود: برای رفاه شهروندان، سازمان فاوای شهرداری قم با همکاری پیام‌رسان سروش پلاس و با پیاده‌سازی زیرساخت فنی، اقدام به ارائه سرویس خدمات الکترونیک متصل به سامانه‌های شهرداری قم در بستر پیام‌رسان سروش کرد.
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم در خصوص خدمات ارائه‌شده خاطرنشان کرد: شهروندان با مراجعه به صفحه شهرداری قم به نشانی qom_ir@ در پیام‌رسان سروش، امکان استعلام چهار خدمت زیر را دارند و در آینده نزدیک سایر خدمات شهروندی به این سکو اضافه خواهد شد.
مؤمن حجازی اضافه کرد: سرویس زمان رسیدن اتوبوس به ایستگاه، سرویس جست‌وجوی مکان درگذشتگان، سرویس استعلام کد نوسازی از طریق کد پستی و سرویس استعلام عوارض نوسازی چهار خدمت ارائه شده در این قالب هستند.
وی گفت: در حال حاضر تنها بستر ارائه خدمات شهرداری در پیام‌رسان‌ها، پیام‌رسان سروش پلاس است که با توجه رسالت سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم، این سازمان در تلاش است برای سهولت دسترسی شهروندان به خدمات سامانه‌های الکترونیکی شهرداری قم، در آینده‌ای نه چندان دور از طریق کلیه بسترهای ارتباطی و پیام‌رسان‌های بومی خدمات الکترونیکی شهرداری را ارائه دهد.
 برای استفاده از این خدمات می‌توانید، پیام‌رسان سروش پلاس را از نشانی https://splus.ir/p/download دریافت و نشانی شهرداری قم را در آن جست‌وجو کنید.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdchiwnz.23n-vdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما