تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۸
کد مطلب : 17722
مادر شهیدان زین الدین گفت: در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، لازم است تا خانه موزه شهید زین‌الدین به کتابخانه‌ کتاب های سیره شهدا به عنوان مرجعی فرهنگی و معنوی برای نسل‌های آینده و محققان تبدیل شود.
تبدیل خانه موزه شهیدزین الدین به مرجع کتاب های سیره شهدا
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری حاجیه خانم زینب اسلام دوست،مادرشهیدان زین الدین در دیدار با اعضای هیئت امنا خانه موزه شهدا و مدیران سازمان فرهنگی و اجتماعی و ورزشی شهرداری قم، با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر اهمیت کتابخوانی و ترویج فرهنگ مطالعه اظهار کرد: ترویج کتاب‌های زندگی،سیره و راه شهدا در راستای افزایش آگاهی، تقویت هویت ملی و ارتقاء بینش دینی و فرهنگی و همچنین زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا از وظایف دینی و ملی ماست.
وی پیشنهاد کرد: میتوان خانه موزه شهید زین‌الدین رابه کتابخانه‌ای تبدیل کرد تا به عنوان مرجع کتاب‌های مربوط به سیره شهدا فعالیت کند.
مادرشهیدان زین الدین خاطرنشان کرد: هدف از این پیشنهاد، ایجاد مکانی است که علاقه‌مندان بتوانند به منابع دست‌اول درباره سیره و زندگی شهدا، به‌ویژه از زبان خانواده‌های آنان، دسترسی داشته باشند.
وی گفت: همچنین این کتابخانه می‌تواند به عنوان مرجعی فرهنگی و معنوی برای نسل‌های آینده و محققان استفاده شود و یاد و خاطره شهدا را زنده نگه دارد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdciryaz.t1ayr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما