تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۰
کد مطلب : 17779
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم:

رشد 283 درصدی تعداد تماس‌های شهروندان قمی با سامانه ۱۳۷

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: در طول 8 سال گذشته با ساماندهی مناسب سامانه ۱۳۷، تعداد تماس‌های مردم با آمار رشد 283 درصدی مواجه شده است.
رشد 283 درصدی تعداد تماس‌های شهروندان قمی با سامانه ۱۳۷
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهدی کلانترزاده در جریان بازدید کمیته نظارت شورای اسلامی شهر قم از سامانه ۱۳۷ که با حضور برخی از اعضای کمیسیون حقوقی شورا و هیئت نظارت شورای اسلامی شهر در مرکز این سامانه برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اهمیت ارتباط ساختارمند با شهروندان، لازم است افراد زبده و حرفه‌ای در سامانه ۱۳۷ حضور داشته باشند تا بتوانند درک درستی از محتوای پیام شهروندان با شرایط مختلف داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه این سامانه درواقع پل ارتباطی مردم و شهروندان با مسئولان شهری است افزود: در طول 8 سال گذشته با ساماندهی مناسب این سامانه، تعداد تماس‌های مردم با آمار رشد 283 درصدی مواجه شده است که با افزایش این تماس‌ها ظرفیت‌های و خطوط پاسخگویی نیز افزایش یافت.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم ادامه داد: اپراتورهای افراد باید زبان شناس باشند، قدرت انتقال بالا و همچنین حداقل مدرک لیسانس داشته باشند و آزمون‌های لازم برای به‌کارگیری این افراد در نظر گرفته شده است.
کلانترزاده تاکید کرد: تلاش‌ها به این سمت است تا تماس از دست رفته و تماس انتظار به صفر برسد و بسیاری از شهرداری‌های سراسر کشور در این زمینه در حال الگوبرداری از شهرداری قم هستند.
وی تصریح کرد: نهمین دوره «شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو» در حال برگزاری است و روزهای چهارشنبه مسئولان شهرداری که شامل شهردار محترم و معاونین و همه عزیزان در بخش‌های مختلف می‌شود در این سامانه حاضر می‌شوند تا پاسخگوی سوالات مردم شهر مقدس قم باشند.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با بیان اینکه هم اکنون جمع آوری زباله جز سه شکایت اول سامانه ۱۳۷ است، گفت: حل اینگونه معضلات نیازمند آموزش‌های شهروندی است چرا که بیشترین ضعف در این مسئله دیده می‌شود.
کلانترزاده عنوان کرد: در این زمینه جلسات خوبی در مناطقی مثل ۲، ۵ و ۶ با مسئولین سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری به منظور کار بر روی توسعه فرهنگ شهروندی گذاشته شده، همچنین محتواهای خوبی برای فضای مجازی و همچنین صدا و سیما تهیه شده است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcao0n6.49n0015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما