تاریخ انتشار :دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۷
کد مطلب : 17963
مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت: علمای اسلام با حمایت از محور مقاومت و مجاهدان به ویژه در فلسطین و لبنان نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت‌های برخی کشورهای غربی روشنگری کنند.
مدیر حوزه‌های علمیه: علمای اسلام نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی روشنگری کنند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری از مرکز خبر حوزه، آیت الله علیرضا اعرافی در پاسخ به نامه رییس وفاق المدارس شیعه پاکستان، آورده‌ است: بی شک شهادت غیرتمندانه فرماندهان شجاع و مجاهد اسلام به ویژه روحانی مجاهد و عالم، شهید «سید حسن نصر الله» که با رشادت های تحسین برانگیز در خط مقدم جبهه، توسط رژیم سفاک صهیونیستی به فیض شهادت نائل آمده اند مایه فخر و سربلندی اسلام و مکتب اهل بیت (ع) و موجب تزریق روح شهادت طلبی، ایستادگی و مقاومت در امت اسلام و محور مقاومت خواهد شد.
این پیام افزوده است: بی تردید با شهادت «سید حسن نصر الله» پرچم مقاومت بر زمین نخواهد ماند و مقاومت با اقتدار بیشتری تا پیروزی بر دشمن صهیون و نابودی رژیم جنایتکار اسرائیل ادامه خواهد داشت.
در بخش دیگری از این پیام آمده‌ است: علمای دینی در تمام کشورها باید با حمایت و پشتیبانی معنوی و مالی از محور مقاومت و مجاهدان مسلمانان راه خدا به ویژه در فلسطین و لبنان نسبت به جنایات رژیم صهیون و سکوت ننگین و حمایت های قدرت های جنایتکار برخی کشورهای غربی روشنگری کنند.
آیت الله علیرضا اعرافی تصریح کرده است: به نام خود و حوزه های علمیه از تمام حمایت‌ها و تلاش های علما و اساتید بزرگوار، گروه های دینی و مذهبی مردم و مقامات کشور دوست و برادر پاکستان در حمایت از محور مقاومت تشکر و قدردانی می کنم و بدون تردید جهان به زودی شاهد زوال و نابودی رژیم سفاک حقیر و جعلی اسرائیل به عنوان محور و مرکز شرارت های منطقه و جهان اسلام خواهد بود.
در این پیام آمده است: اینجانب یک بار دیگر علو درجات همه شهدای راه مقاومت را که شهدای توحید، انسانیت، عدالت و عزت و کرامت هستند، از خداوند متعال خواستارم.
به گزارش ایرنا؛ بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ششم مهر ماه به پشتوانه حمایت آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.
در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.
برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود.
حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه ۷مهرماه منتشر شد آسمانی شدن این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد.
سید حسن نصرالله در سن ۶۴ سالگی و پس از سی و دو سال برعهده داشتن مسئولیت دبیرکلی حزب الله به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت دست یافت.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcfm1dy.w6devagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما