تاریخ انتشار :سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب : 17969
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: براساس قانون، نظارت بر محتوای تبلیغات محیطی در شهر بر عهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهدی کلانترزاده در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز با اشاره به مصوبه شورای فرهنگ عمومی مبنی‌بر «سیاست‌ها و ضوابط حاکم بر تبلیغات محیطی» اظهار کرد: شهرداری بر اساس قوانین و مقررات موجود، تنها مالکیت و مدیریت فیزیکی سازه‌های تبلیغاتی از جمله بیلبوردها و تابلوهای سطح شهر را برعهده دارد.
وی افزود: شرکت‌ها برای استفاده از این سازه‌ها، ابتدا باید مجوزهای لازم را از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کنند و از طریق پیمانکاری که در مزایده شهرداری برنده می‌شود سازه‌های تبلیغاتی مورد نیاز خود را اجاره کنند.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم خاطرنشان کرد: نقش شهرداری در این زمینه تنها به اجاره سازه‌های تبلیغاتی محدود می‌شود و شهرداری مسئولیت صدور مجوز و نظارت بر محتوا تبلیغات را ندارد.
کلانترزاده اضافه کرد: این رویه به‌منظور شفاف‌سازی فرایند تبلیغات در شهر و جلوگیری از هرگونه تخلف یا استفاده نادرست از فضاهای عمومی انجام می‌شود.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcb99b8.rhbz0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما