تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۶
کد مطلب : 18651
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم:

نقش رسانه‌ در تبیین بیش از 370 مأموریت‌ شهرداری‌ها

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: رسانه‌ها با تحلیل‌های دقیق و پوشش مؤثر اخبار مرتبط، می‌توانند زمینه‌ساز تعامل بهتر و تصمیم‌گیری‌های موثرتر در حوزه مدیریت شهری باشند.
نقش رسانه‌ در تبیین بیش از 370 مأموریت‌ شهرداری‌ها
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهدی کلانترزاده در حاشیه آئین افتتاح دفاتر رسانه‌های تخصصی مدیریت شهری قم که صبح امروز _یکشنبه بیست‌وپنجم آذر_ در دفتر شهردار قم برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری قم با مجموعه‌ای متشکل از ۳۷۲ خدمت و مأموریت، در عرصه‌های مختلف فعالیت می‌کند و تبیین این خدمات و مأموریت‌ها نیازمند ظرافت و دقت خاصی در اطلاع‌رسانی است.
وی با بیان اینکه نقش رسانه‌ها در انتقال فعالیت‌های شهرداری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: امروز نبرد و فعالیت در حوزه رسانه سازوکار و رویکردهای جدیدی به خود گرفته است و ما نیز باید از ظرفیت‌ها و بسترهای موجود برای تقویت این حوزه بهره ببریم.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با اشاره به حجم بالای تولید محتوای خبری در شهرداری قم خاطرنشان کرد: سالانه حدود ۱۰ هزار خبر در دستور کار داریم که از این تعداد، ۵۰۰۰ خبر به‌صورت مکتوب منتشر می‌شود.
کلانترزاده اضافه کرد: این اخبار علاوه بر اطلاع‌رسانی درباره وظایف شهرداری به تحلیل‌ها و پوشش گسترده‌تری از موضوعات مدیریت شهری نیز می‌پردازند.
وی با تاکید بر اهمیت نقش رسانه‌ها در ایجاد وحدت و همدلی در جامعه عنوان کرد: رسانه‌ها با تحلیل‌های دقیق و پوشش مؤثر اخبار مرتبط می‌توانند زمینه‌ساز تعامل بهتر و تصمیم‌گیری‌های مؤثرتر در حوزه مدیریت شهری باشند.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم گفت: این تعامل نه تنها موجب ارتقای سطح آگاهی عمومی می‌شود، بلکه مدیریت شهری را نیز در ارائه خدمات بهتر یاری می‌دهد.
کلانترزاده افزود: بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌های تخصصی، گامی مؤثر در راستای بهبود اطلاع‌رسانی و تقویت ارتباط میان مدیریت شهری و شهروندان است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdca6in6.49nam15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما