سامانه ۱۳۷ شهرداری قم در نیمه شعبان ۳۳۴۴ تماس ثبت کرد که بیشترین درخواست شهروندان مربوط به حملونقل و ناوگان اتوبوسرانی بوده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری سامانه ۱۳۷ شهرداری قم در شب و روز نیمه شعبان با ثبت ۳۳۴۴ تماس، نقش مؤثری در رسیدگی به درخواستهای شهروندان و زائران ایفا کرد.
بیشترین تماسهای ثبتشده در این مدت مربوط به ناوگان اتوبوسرانی بود که با ۲۳۱۱ تماس، نشاندهنده نیاز گسترده زائران به خدمات حملونقل عمومی در این ایام است.
همچنین ۲۰۲ تماس در حوزه اسکان زائر و ۲۹۵ تماس مربوط به راهنمایی زائران ثبت شده است.
علاوه بر این در بازه زمانی ۱۲ تا ۲۴ بهمن، ۲۱۴۶ پیام در شادواره شهروندی به ثبت رسید که بیانگر تعامل بالای شهروندان با مدیریت شهری است.
لازم به ذکر است در همین مدت ۳۸ پیام از سوی شهروندان برای ستاد گمشدگان ثبت شد که نشاندهنده اهمیت ارائه این خدمت در ایام پرتردد نیمه شعبان است.
گفتنی است ۱۳۵ تماس نیز در رابطه با تور گردشگری روایت پیشرفت ویژه دهه فجر با سامانه 137 انجام شده است.