تاریخ انتشار :چهارشنبه ۶ تير ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۱۵
کد مطلب : 16706
دکتر امانی عضو شورای شهر تهران در دیدار با رئیس ستاد حامیان رسانه ای دکتر قالیباف در کشور؛

آقای قالیباف می‌تواند بار اجرایی بر زمین مانده کشور را از دولت شهید رئیسی به دوش بکشد

آقای قالیباف می‌تواند بار اجرایی بر زمین مانده کشور را از دولت شهید رئیسی به دوش بکشد/ شهرداری تهران دولت کوچک است / دکتر قالیباف به مسائل اشراف دارد
آقای قالیباف می‌تواند بار اجرایی بر زمین مانده کشور را  از دولت شهید رئیسی به دوش بکشد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری دکتر امانی عضو شورای شهر تهران و معاون اسبق شهرداری تهران در زمان دکتر قالیباف
در دیدار با رئیس ستاد حامیان رسانه ای دکتر قالیباف در کشور گفت:عید سعید غدیر عید سعید امامت و ولایت را تبریک عرض می‌کنم امروز مردم در آستانه یک انتخاب بزرگ قرار گرفتند که سرنوشت ساز و تعیین کننده برای خودشان، فرزندانشان و نسل بعدی خواهد بود.

وی با بیان اینکه انتخاب رییس قوه مجریه که بر  همه امورات زندگی جاری مردم و جامعه ایران تاثیرگذار است، اظهار کرد: تمام معیشت و وضعیت گذران زندگی روزانه مردم دست رییس جمهور است که تعیین کننده سرنوشت آینده مردم ایران است به همین دلیل من اعتقادم این است که در بین نامزدهای محترم این دوره به دلیل سوابق اجرایی روشن و کارنامه قابل توجه آقای قالیباف تنها کسی است که می‌تواند بار اجرایی بر زمین مانده کشور را  از دولت شهید رئیسی شهید بزرگوار جمهوریت ما بر دوش بکشد.
امانی با بیان اینکه دکتر قالیباف  به دلیل حضور چهارساله‌اش در مجلس به همه مسائل کشور اشراف دارد، لوایح و طرح‌ها را بررسی کرده و نقش مستقیم ایشان در برنامه هفتم توسعه نمایان است، ادامه داد: هر دولتی روی کار بیاد باید سر مشقشان برنامه هفتم توسعه کشور باشد.
عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه آقای قالیباف با برنامه هفتم توسعه ماده به ماده آشناست و به تعبیر خودش با آن زندگی کرده است، اظهار کرد: آقای قالیباف نیازی به کارآموزی ندارد و نیاز ندارد وزرای گذشته بیایند او را با حوزه اقتصادی،
اجتماعی و... آشنا کنند. از روز بعد انتخاب می‌تواند تصمیم فوری برای موارد در زمین مانده کشور بگیرد.
عضو شورای شهر تهران و معاون اسبق شهرداری تهران در زمان دکتر قالیباف با بیان اینکه ما ۳۰ هزار پروژه زمین مانده داریم که عمر برخی از آنها بالای ۲۰ سال است، گفت:  من در کارنامه ایشان اتمام پروژه نیمه تمام بر زمین مانده را می‌بینم همان طور که در شهرداری تهران  که یک دولت کوچک است نشان داد توانمند است. شهرداری تهران به اندازه شش وزارت خانه اعتبار داشت امسال با اعتباری که ما در شورای شهر برای شهرداری تصویب کردیم به اندازه هشت وزارت خانه اعتبار دارد.

امانی با بیان اینکه ایشان دوازده سال یک دولت را با یک پارلمان محلی (اتفاقا چهار سال آخر پارلمانی بوده که بخش عمده اصلاح طلب و مخالف ایشان بودند) اداره کرده است، گفت: آقای قالیباف به خوبی دوازده سال شهر تهران را اداره و یک تهران بزرگ را ساخت پروژه‌های بزرگی نظیر تونل رسالت که یازده سال بر زمین مانده بود و برج میلاد که چهل درصد  پیشرفت قبل از ایشان داشت  را تحویل گرفت و به سر انجام رساند. امروز برج میلاد دومین نماد تهران است (اولین نماد  تهران بعد انقلاب است) برج آزادی اولین نماد است که  برای قبل انقلاب است و برج میلاد بعد انقلاب است تکمیل کرد.
امانی با بیان اینکه  دکتر قالیباف استاد اتمام پروژه‌های نیمه تمام نه در سطح پروژه‌های کوچک بلکه پروژه‌های بزرگ ملی مثل پروژه بزرگراه امام علی، دریاچه چیتگر، تونل توحید، تونل نیایش و... است، گفت: امروز کشور ما دچار یک رکود است صنعت نفت و نیروگاه‌های ما  نیاز به نوسازی اساسی دارد  این‌ها زیر ساخت های کشور هستند آقای قالیباف نشان داد این ها را می‌تواند نوسازی کند.  ۴۵ درصد از زیرساخت‌های دولت کوچک تهران مربوط به دوره آقای قالیباف است آدم ممکن است خوب حرف بزند یا تئوری خوب ارائه کند و استاد خوبی باشد اما معلوم نیست رئیس جمهور مقتدر باشد اقتدار در قالیباف است بنده به عنوان عضو شورای شهر تهران که دوازده سال در شهرداری معاون آقای قالیباف بودم و نسبت به مسائل اشراف دارم توصیه ام این است که مردم ما دچار احساسات نشوند و با گفتن یک جمله از یک کاندیدا تحت تاثیر قرار نگیرند و هم به برنامه و هم به کارنامه توجه کنند و بعد انتخابی کنند که سرنوشت آینده‌شان تاثیر می‌گذارد.
انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcjmaev.uqemyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما