تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۶
کد مطلب : 17423
تولیت مسجد مقدس جمکران با تشریح برنامه‌های روز نهم ربیع گفت: برنامه‌ها و مناسبات ملی در قم بسیار است و شهرداری قم در میدان فعالیت‌ها به‌صورت مستقیم و حرفه‌ای حضور دارد.
تشریح ویژه برنامه‌های نهم ربیع‌الاول در جمکران/ تقدیر از نقش‌آفرینی شهرداری قم در برگزاری مناسبت‌های مذهبی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری حجت‌الاسلام علی اکبر اجاق‌نژاد در جلسه هماهنگی گرامی‌داشت روز نهم ربیع‌الاول، سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) در جمع مدیران استانی و دستگاه‌های اجرایی با اشاره به ویژه برنامه‌های این روز، اظهار کرد: در راستای گرامیداشت روز نهم ربیع‌الاول، سالروز امامت امام زمان (عج) مسجد مقدس جمکران به عنوان میعادگاه منتظران طبق سنوات گذشته توفیق میزبانی داشته و ویژه برنامه‌های مختلفی برای این روز پیش بینی شده است.
وی افزود: ویژه برنامه روز نهم ربیع با ورود مقامات عالی رتبه از ساعت ۹ صبح با سخنرانی سردار سلامی آغاز می‌شود.
تولیت مسجد مقدس جمکران از برگزاری آئین عهده سربازی در روز نهم ربیع خبر داد و تصریح کرد: آئین عهد سربازی نیروهای مسلح کشوری طبق سال‌های گذشته در روز نهم ربیع‌الاول با حضور تمام نیروهای مسلح سراسر کشور برگزار می‌شود.
اجاق‌نژاد ادامه داد: برنامه‌ریزی لازم برای حضور ۱۰ هزار نفر از کارکنان نیروهای مسلح در قالب بیش از ۱۰۰ یگان ۸۲ نفره پیش‌بینی شده است.
وی تاکید کرد: زیارت و قرائت فاتحه بر مزار شهدا، یادمان شهدا، بازدید از نیروهای مستقر، اجرای سرود عهد سربازی توسط کارکنان حاضر در میدان، قرائت عهده نامه عهد سربازی و رژه حماسی یگان‌ها از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در این روز است.
تولیت مسجد مقدس جمکران با تاکید بر اینکه هماهنگی‌های لازم با تمامی دستگاه‌های اجرایی و کمیته‌های امنیتی، پشتیبانی، تشریفات و امداد و درمان انجام شده است، اضافه کرد: پارکینگ شماره یک مسجد مقدس جمکران برای خودروهای سواری و پارکینگ شماره دو باری خودروهای فراجا و سپاه پیش‌بینی شده است.
اجاق‌نژاد ضمن تقدیر از شهرداری قم گفت: برنامه‌ها و مناسبات ملی در قم بسیار است و شهرداری قم در میدان فعالیت‌ها به‌صورت مستقیم و حرفه‌ای حضور دارد.
وی فضاسازی فرهنگی و اهمیت تبلیغات شهری مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی و بخش روابط عمومی‌ها نسبت به انعکاس برنامه‌های نهم ربیع در سطح ملی و جهانی اهتمام ویژه داشته باشند.
تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های خدمات رسان انجام شده و خودروهای آتش‌نشانی و عوامل امدادی چون اورژانس در مسجد مقدس جمکران مستقر هستند.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcgwt9q.ak9ux4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما